162. Konferencja # - VAT: AKTUALNE PROBLEMY

Miejsce konferencji: Online
Czas: 20 listopada 2023 (poniedziałek) 12:00 - 18:10

Serdecznie zapraszamy na 162. konferencję podatkową, która odbędzie się 20 listopada 2023 r. w formie zdalnej, za pomocą programu/aplikacji Microsoft Teams.

Miejsce konferencji: Online

Data i godziny konferencji: 20 listopada 2023 (poniedziałek) 12:00 - 18:10

Program i regulamin konferencji dostępne poniżej w sekcji „pliki do pobrania”.

Zgłoszenia przyjmujemy do niedzieli 19 listopada 2023 r.

Prosimy o wypełnienie  formularza zgłoszeniowego online oraz o przesłanie dokumentu potwierdzającego wpłatę na adres: konferencje.cdisp@uni.lodz.pl 

Link do rejestracji:

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=7xpEYw7al0O7fvnUcF6WO04hSAEJ2KtIu-0rTfViNKVUMVg1VTdON1JEV0E5WEVJV0pFWkNJTDFTRy4u


Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest dokonanie wpłaty
na konto Centrum Dokumentacji i Studiów Podatkowych UŁ
PEKAO SA II O/ŁÓDŹ  26 1240 3028 1111 0010 7232 2353
oraz przesłanie dokumentu potwierdzającego wpłatę na adres konferencje.cdisp@uni.lodz.pl

W tytule wpłaty prosimy umieścić imię i nazwisko uczestnika i dopisek 162. konferencja CDiSP

W przypadku przesłania zgłoszenia oraz dokumentu potwierdzającego wpłatę
do poniedziałku 13  listopada 2023 r. koszt uczestnictwa w konferencji wynosi 150,00 PLN
od wtorku 14 do niedzieli 19 listopada 2023 r. koszt uczestnictwa w konferencji wynosi 250,00 PLN

Dla zgłoszeń grupowych powyżej 10 uczestników rabat 20%. W sprawie zgłoszenia i rabatu grupowego prosimy o wcześniejszy kontakt pod adresem konferencje.cdisp@uni.lodz.pl

W indywidualnych, uzasadnionych przypadkach (np. instytucje państwowe i samorządowe) istnieje możliwość udziału z płatnością po konferencji. W sprawie tej formy udziału prosimy o wcześniejszy kontakt pod adresem konferencje.cdisp@uni.lodz.pl 

Po przesłaniu zgłoszenia i potwierdzenia wpłaty, w dniu konferencji, najpóźniej na 30 minut przed jej rozpoczęciem, prześlemy link do konferencji oraz instrukcję dołączenia do konferencji.