Najczęściej wyszukiwane:

Katedra Informatologii i Bibliologii

[KWIECIEŃ/MAJ] HARMONOGRAM ZAJĘĆ ZDALNYCH

Opublikowano:
Rodzaj wsparcia/działania Data udzielania wsparcia / działania Godziny udzielania wsparcia / działania Dokładny adres realizacji wsparcia / działania Nazwa wykonawcy (np. w przypadku szkoleń, konferencji…) Liczba uczestników 
Główne style architektoniczne na świecie. Czy znajdziemy je w Łodzi i regionie? 28 marca 2020 od 13:45 do 16:30 zajęcia online prof. Aneta Pawłowska, dr Agnieszka Gralińska-Toborek, mgr Gabriela Walenta Czerniejewska, mgr Jerzy Grzegorski 15
Rezydencje, zamki pałace, kto je budował i dla kogo?  3 kwietnia 2020 od 13:45 do 16:30 zajęcia online prof. Aneta Pawłowska, dr Daria Rutkowska-Siuda, mgr Gabriela Walenta Czerniejewska, mgr Jerzy Grzegorski 15
Hilary Majewski. Najsłynniejszy budowniczy dawnej Łodzi. 22 kwietnia 2020 od 14:00 do 17:30 zajęcia online prof. Aneta Pawłowska, dr Daria Rutkowska-Siuda, dr Agnieszka Gralińska-Toborek, mgr Adam Drozdowski 22
Secesja łódzka 24 kwietnia 2020 od 14:00 do 17:30 zajęcia online prof. Aneta Pawłowska, dr Daria Rutkowska-Siuda, dr Agnieszka Gralińska-Toborek, prof. Anna Liszewska 22
Architektura fabryczna 29 kwietnia 2020 od 14:00 do 17:30 zajęcia online prof. Aneta Pawłowska, dr Daria Rutkowska-Siuda, mgr Małgorzata Mistrzak, dr Łukasz Sadowski 22
Mia100 kamienic 13 maja 2020 od 13:30 do 16:00 zajęcia online prof. Aneta Pawłowska, dr Daria Rutkowska-Siuda, mgr Adam Drozdowski, mgr Magdalena Środa  
Modernizm w Łodzi. Co to znaczy? 15 maja 2020 od 13:30 do 16:00 zajęcia online dr Daria Rutkowska-Siuda, prof. Eleonora Jedlińska, prof. Anna Liszewska, mgr Magdalena Środa 24
Architektura Łodzi w XXI w. 22 maja 2020 od 13:30 do 17:00 zajęcia online prof. Aneta Pawłowska, dr Agnieszka Gralińska-Toborek, dr Łukasz Sadowski, mgr Magdalena Środa 24

Katedra Informatologii i Bibliologii
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Pomorska 171/173, pok. 4.49
90-236 Łódź

informatologia@uni.lodz.pl
tel. 42 635 69 12

 

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR