XVIII edycja Marketing Challenge ze wsparciem Rady Biznesu

Za nami już XVIII edycja największej marketingowej gry miejskiej w Polsce: Marketing Challenge organizowanej przez SKN MarkeTEAM.

Każda edycja gry ma własną, unikalną tematykę i dopasowane do niej zadania. 
W trakcie tegorocznej jej uczestnicy przenieśli się do świata piratów, w poszukiwaniu skarbów i marketingowej wiedzy. 

W tym roku w gronie Partnerów wspierających organizację tego wydarzenia znaleźli się członkowie Rady Biznesu:
- TME jako Partner Główny wydarzenia z własnym zadaniem na trasie gry zlokalizowanym w EC1

punkt TME i uczestnicy gry

- Signify jako organizator punktu na trasie gry z własnym zadaniem w siedzibie firmy

pokój z zagadką w Signify
- 360 Księgowość, która udzieliła wsparcia finansowego wydarzeniu
- Clariant, który przekazał upominki dla uczestników

Dziękujemy!
Gratulujemy naszym studentom organizacji tego wydarzenia! Już nie możemy się doczekać kolejnej edycji!

Redakcja: Wydział Zarządzania UŁ