Tegoroczną nagrodę główną (w wysokości 2 000 zł) Kapituła Konkursu przyznała Annie Kacprzak, autorce pracy „Teoria perspektywy a decyzje konsumenckie. Analiza skuteczności ofert promocyjnych” napisanej pod kierunkiem dr. hab. Joanny Dzionek-Kozłowskiej, prof. UŁ. Druga nagroda (i 1 000 zł) trafiła do Jacka Kulpy za pracę „Znaczenie popytu dla wzrostu gospodarczego w świetle koncepcji Michała Kaleckiego i Johna M. Keynesa w latach 30. XX wieku” napisaną pod kierunkiem dra Damiana Bębnowskiego, a trzecia nagroda (500 zł) do Bartosza Rutowicza, autora pracy „The age of consumerism in the eyes of modern leisure society” napisanej pod kierunkiem dr hab. Joanny Dzionek-Kozłowskiej, prof. UŁ.
Ogłoszenie wyników i uroczyste wręczenie nagród miało miejsce 9 grudnia 2025 r. W wydarzeniu brali udział przedstawiciele Kapituły Konkursu oraz dyrekcji Instytutu Ekonomii, laureaci Konkursu, a także promotorzy prac dyplomowych.
Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy zechcieli wziąć udział, a laureatce i laureatom serdecznie gratulujemy!
