Zainteresowania dr Wadlewskiego koncentrują się na problematyce strategii rynkowych przedsiębiorstw, modeli biznesowych, programów Market Intelligence wykorzystywanych w procesie badań rynku i analiz marketingowych, nowych koncepcji marketingu oraz nowoczesnych technologii wykorzystywanych w tej dziedzinie. Podczas pracy na Uczelni planuje on kontynuować rozwój naukowy poprzez pogłębianie wiedzy w obszarze analizy danych rynkowych, eksploracji innowacyjnych podejść marketingowych oraz analizy ewolucji technologii stosowanych w dzisiejszym marketingu.
Tytuł pracy
„Multi Level Marketing – Determinanty sukcesu biznesowego".
Przedmiotem rozprawy doktorskiej stała się luka badawcza dotycząca problematyki sukcesu biznesowego w kontekście działalności biznesowej polegającej na współpracy z firmami z branży Multi Level Marketingu (MLM). Problem badawczy pracy sprowadzono do pytania o potencjał sukcesu biznesowego w działalności o charakterze MLM. Głównym celem pracy stało się wyjaśnienie istoty Multi Level Marketingu oraz zidentyfikowanie czynników determinujących możliwość osiągnięcia sukcesu w działalności MLM. Do realizacji celu pracy wykorzystano informacje pochodzące zarówno ze źródeł wtórnych, jak i pierwotnych. Realizacja celów zawartych w pracy pozwoliła szczegółowo wyjaśnić istotę MLM, podkreślić złożoność i wielowymiarowość problematyki sukcesu rynkowego oraz zidentyfikować główne determinanty, które mogą mieć wpływ na możliwość osiągnięcia sukcesu w działalności MLM.
Odwiedź repozytorium UŁ i przeczytaj tę pracę.
Motto
„Strzeż się ludzi, którzy są pewni tego, że mają rację” - Sokrates.