Od 10 lat związana jest zawodowo z Uniwersytetem Medycznym w Łodzi, gdzie zajmuje się m.in. badaniami nad relacjami jakie zachodzą pomiędzy poszczególnymi podmiotami funkcjonującymi w systemie ochrony zdrowia w kontekście skuteczności zarządzania ochroną zdrowia, w tym między innymi udoskonalaniem oraz wdrażaniem koncepcji VBHC w Polsce oraz ekonomiką i efektywnym wykorzystaniem środków finansowych w obszarze ochrony zdrowia. W oparciu o swoje badania napisała kilkanaście polskich oraz anglojęzycznych artykułów naukowych, jak również jest autorem kilku rozdziałów w monografiach naukowych. Od 3 lat jest również kierownikiem dydaktycznym dla cykli przedmiotów z obszaru ekonomiki i finansowania ochrony zdrowia dedykowanych studentom Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. W ramach dalszego rozwoju naukowego planuje poszerzać swoją wiedzę oraz zdobywać doświadczenie w zakresie metod, które mogą przyczynić się do usprawnienia funkcjonowania systemu ochrony zdrowia (w tym dalszej implementacji modelu VBHC w oparciu o np. aktualnie stosowane analizy ekonomiczne i rozwiązania finansowe sektora zdrowia).
Tytuł pracy
„Zarządzanie ochroną zdrowia poprzez programy zdrowotne”.
W ramach poruszanej problematyki wskazano ograniczenia, wąskie gardła, problemy oraz potrzeby z jakimi mierzą się jednostki funkcjonujące w systemie zdrowotnym. Dokonano zebrania i usystematyzowania rozproszonej wiedzy oraz informacji na temat m.in. polityk ochrony zdrowia i programów zdrowotnych; poziomu, zakresu oraz sposobu ich finansowania, dokonano również ich syntezy oraz diagnozy faktycznego poziomu systemu ochrony zdrowia. W pracy wskazano rozwiązania o charakterze aplikacyjnym przyczyniające się do usprawnienia działań m.in. organizacyjnych, jak i finansowych w odniesieniu do ochrony zdrowia z uwzględnieniem nowej koncepcji VBHC (pozostającej w relacji osiągniętych rezultatów leczenia do poniesionych kosztów).
Odwiedź repozytorium UŁ i przeczytaj tę pracę.
Motto
„Nie kieruje się żadnym konkretnym mottem czy cytatem a jedynie myślą by rozwijać się wykorzystując do tego możliwość, jaką daje nam zgłębianie różnych obszarów naukowych oraz dydaktycznych, w oparciu o współpracę z przedstawicielami innych podejść".