Specjalizuje się w tematyce marketingu cyfrowego, ekonomii behawioralnej i związku między tymi dwoma obszarami. W praktyce badawczej, jak również w ramach pracy zawodowej, zajmuje się także technologią blockchain, web3 i szeroko pojętym data economy. Jego celem jest dalsze pogłębianie wyżej wspomnianych zainteresowań na gruncie akademickim z jednoczesnym weryfikowaniem informacji w ramach faktycznej aktywności rynkowej. Z dumą reprezentuje zatem zarówno Wydział Zarządzania UŁ jako adiunkt, jak również Onchain Foundation – organizację trudniącą się badaniem zastosowań technologii blockchain, w której pełni rolę dyrektora badawczego.
Tytuł pracy
„Błędy poznawcze a skuteczność marketingu treści".
Rozprawa jako pierwsza w Polsce i – z dużym prawdopodobieństwem – jedyna na świecie podejmuje tematykę związku między wykorzystywaniem błędów poznawczych odbiorców a podnoszeniem skuteczności działań w ramach marketingu treści. Na podstawie badań prowadzonych na rodzimych organizacjach wskazano na faktyczną korelację między obiema zmiennymi. Wyniki te mogą być zatem wykorzystane zarówno w sferze akademickiej (do poszerzania wiedzy nt. tego młodego obszaru), jak i w działaniach praktycznych (w praktyce rynkowej).
Odwiedź repozytorium UŁ i przeczytaj tę pracę.
Motto
Rozwój osobisty to nie cel, ale podróż.