Najczęściej wyszukiwane:

Katedra Informatologii i Bibliologii

dr Michał Moneta

Wydział Zarządzania UŁDziedzina nauk społecznych > Dyscyplina nauki o zarządzaniu i jakości
Opublikowano:

Specjalizuje się w tematyce marketingu cyfrowego, ekonomii behawioralnej i związku między tymi dwoma obszarami. W praktyce badawczej, jak również w ramach pracy zawodowej, zajmuje się także technologią blockchain, web3 i szeroko pojętym data economy. Jego celem jest dalsze pogłębianie wyżej wspomnianych zainteresowań na gruncie akademickim z jednoczesnym weryfikowaniem informacji w ramach faktycznej aktywności rynkowej. Z dumą reprezentuje zatem zarówno Wydział Zarządzania UŁ jako adiunkt, jak również Onchain Foundation – organizację trudniącą się badaniem zastosowań technologii blockchain, w której pełni rolę dyrektora badawczego. 

Tytuł pracy
„Błędy poznawcze a skuteczność marketingu treści".

Rozprawa jako pierwsza w Polsce i – z dużym prawdopodobieństwem – jedyna na świecie podejmuje tematykę związku między wykorzystywaniem błędów poznawczych odbiorców a podnoszeniem skuteczności działań w ramach marketingu treści. Na podstawie badań prowadzonych na rodzimych organizacjach wskazano na faktyczną korelację między obiema zmiennymi. Wyniki te mogą być zatem wykorzystane zarówno w sferze akademickiej (do poszerzania wiedzy nt. tego młodego obszaru), jak i w działaniach praktycznych (w praktyce rynkowej). 

Odwiedź repozytorium UŁ i przeczytaj tę pracę.

Motto
Rozwój osobisty to nie cel, ale podróż.

dr Michał Moneta - wręczenie deoktoratu

Katedra Informatologii i Bibliologii
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Pomorska 171/173, pok. 4.49
90-236 Łódź

informatologia@uni.lodz.pl
tel. 42 635 69 12

 

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR