Najczęściej wyszukiwane:

Katedra Informatologii i Bibliologii

UWAGA!!! NAUKI PŁYWANIA W ROKU AKADEMICKIM 2025/2026

Opublikowano: 21 sierpnia 2025
pool

Informacja o naukach pływania w roku akademickim 2025/2026 pojawi się po 10 września.

Zapisy na nauki pływania rozpoczną się: 

15.09 dla osób kontynuujących naukę 

17.09 dla nowych osób które pierwszy raz będą się zapisywać na nauki pływania 

 

Dzień tygodnia godziny zajęć poziom pływania  
PONIEDZIAŁEK 20.00 - 20.45 2 - DOROŚLI Piotr
  1 - DOROŚLI Marzena
20.45 - 21.30 1 - DOROŚLI Piotr
  i 3 - DOROŚLI Marzena
WTOREK 16.15 - 17.00 2 Dominika
  3 Szymon
17.00 - 17.45 3 Dominika
  1 Szymon
17.45 - 18.30 1 Dominika
  2 Szymon
18.30 - 19.15 2 Dominika
  3 Szymon
19.15 - 20.00 4 Dominika
  2 - DOROŚLI Szymon
ŚRODA 16.15 - 17.00 2 Piotr
  1 Marzena
17.00 - 17.45 3 Piotr
  2 Marzena
17.45 - 18.30 4 Piotr
  1 Marzena
CZWARTEK 16.15 - 17.00 3 Piotr
  2 Dominika
17.00 - 17.45 2 Piotr
  1 Dominika
17.45 - 18.30 1 Piotr
  2 Dominika
18.30 - 19.15 3 Piotr
  4 Dominika
19.15 - 20.00 3 - DOROŚLI Piotr
  3 Dominika
PIĄTEK 16.15 - 17.00 1 Dominika
17.00 - 17.45 1 Dominika
  2 Michał
17.45 - 18.30 2 Dominika
  1 Michał
18.30 - 19.15 3 Dominika
  1 Michał
19.15 - 20.00 4 Dominika
  3 Michał
SOBOTA 10.00 - 10.45 4 Piotr
  3 Marzena
10.45 - 11.30 1 Piotr
  3 Marzena
11.30 - 12.15 2 Piotr
  1 Marzena
12.15 - 13.00 1 Piotr
  2 Marzena
13.00 - 13.45 3 Krzysztof
  1 Marzena
14.00 - 14.45 4 Krzysztof 
  2 Marzena
14.45 - 15.30 3 Krzysztof
  1 Marzena
15.30 - 16.15 3 Krzysztof
  2 Marzena
NIEDZIELA 14.00 - 14.45 1 Dominika
  3 Szymon
14.45 - 15.30 2 Dominika
  1 Szymon
15.30 - 16.15 2 Dominika
  1 Szymon
16.15 - 17.00 3 Dominika
  2 Szymon
17.00 - 17.45 2 Dominika
  4 Szymon
17.45 - 18.30 1 Dominika
  3 Szymon
18.30 - 19.15 3 Dominika
  2 Szymon

 

 

Katedra Informatologii i Bibliologii
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Pomorska 171/173, pok. 4.49
90-236 Łódź

informatologia@uni.lodz.pl
tel. 42 635 69 12

 

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR