Najczęściej wyszukiwane:

Katedra Informatologii i Bibliologii

#osiędbamy w listopadzie

W listopadzie, gdy dni stają się krótsze, a nastrój czasami bardziej refleksyjny, warto zadbać o siebie i swoje emocje. Zapraszamy na cykl wydarzeń wspierających – gdzie tworzymy przestrzeń do rozmowy, odpoczynku i wzmacniania siebie.

Opublikowano: 28 października 2025
Jesienne liście na drzewach oświetlone słońcem

04.11.2025, godz. 13 – 14.30 

„Strata bez tabu” – o żałobie, bólu i nadziei. Wywiad z ekspertką od straty i żałoby dr Łucją Lange.

06.11.2025, godz. 15.30 – 17.30

Grupa wsparcia dla osób neuroróżnorodnych

07.11.2025, godz. 13.30 – 15.00

„Relaksuję, mniej stresuję” – wykład nt. metod relaksacji

12.11.2025, godz. 13.00 – 15.00

Grupa psychoedukacyjna dla osób, które chcą lepiej odnajdywać się w relacjach

13.11.2025, godz. 13.30 – 15.00

„Relaksuję, mniej stresuję” – metody relaksacji w praktyce 

14.11.2025, godz. 13.30 – 15.00

„(Nie) stresuję i joguję” – warsztat redukcji stresu z elementami jogi

18.11.2025, godz. 16.30 - 18.30

 Wolny Wtorek - warsztat z czucia się dobrze


Warsztaty realizowane w CWiD, ul. Pomorska 152 (kameralne grupy).

ZAPISY mailowo: cwid@uni.lodz.pl

Dodatkowo proponujemy:

  • wsparcie w kryzysie samobójczym: tel. 690 694 351, czynny pon – pt w godz. 8-16
  • indywidualne spotkania z konsultantem edukacyjnym
  • indywidualne sesje rozwojowe z elementami coachingu
  • profilaktykę i terapię uzależnień
  • asystenturę dla osób z niepełnosprawnościami/ szczególnymi potrzebami
  • wypożyczalnię sprzętu specjalistycznego dla osób ze szczególnymi potrzebami
  • wsparcie psychologiczne
  • indywidualne sesje relaksacji
  • trening uważności – mindfulness
  • dostępność - wspieramy w dostosowaniu zajęć do szczególnych potrzeb w tym niepełnosprawności.

Katedra Informatologii i Bibliologii
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Pomorska 171/173, pok. 4.49
90-236 Łódź

informatologia@uni.lodz.pl
tel. 42 635 69 12

 

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR