Najczęściej wyszukiwane:

Katedra Informatologii i Bibliologii

Planowanie zajęć i materiałów dydaktycznych odpowiadających efektom uczenia się

Praca z sylabusem zajęć nie jest łatwa – z jednej strony, wyzwanie stanowi jego zbudowanie lub zmodyfikowanie, a z drugiej strony przygotowanie takich zajęć, które rzeczywiście pozwolą osiągnąć założone efekty uczenia się. Siłą rzeczy w umyśle Nauczyciela Akademickiego pojawiają się pytania – czy na wykładach z dużą grupą osób można rozwijać jakieś umiejętności albo kompetencje społeczne? Czy na ćwiczeniach, warsztatach albo laboratoriach przekazywać lub powtarzać informacje z wykładów czy tylko skupić się na praktyce? Czy wiedza może być teoretyczna albo praktyczna? Na wszystkie te pytania poszukamy odpowiedzi podczas tego szkolenia i z całą pewnością uda nam się odkryć takie metody i narzędzia nauczania tradycyjnego, które pozwolą osiągnąć planowane efekty uczenia się niezależnie od formy zajęć, kierunku studiów czy liczebności grupy studenckiej.
Opublikowano:

Szkolenie organizowane przez Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej.

Forma szkolenia

stacjonarna

Limit miejsc

15 osób

Miejsce szkolenia

Rektorat II
ul. Uniwersytecka 3
pok. 410 (IV piętro)

Terminy

 

Data i godziny wydarzenia: 29 stycznia 2024 (poniedziałek) 13:00 - 15:00

Katedra Informatologii i Bibliologii
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Pomorska 171/173, pok. 4.49
90-236 Łódź

informatologia@uni.lodz.pl
tel. 42 635 69 12

 

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR