Najczęściej wyszukiwane:

Katedra Informatologii i Bibliologii

Stypendium dla osób niepełnosprawnych i zapomoga - terminarz

Szanowni Państwo, Centrum Kształcenia i Spraw Osób Studiujacych informuje, że od dnia 03.09.2025 roku ruszy tura rejestracji wniosków o stypendium dla osób niepełnosprawnych oraz o zapomogę losową. Wnioski należy zarejestrować w USOSweb w zakładce „Dla Wszystkich”-„Wnioski”. Wnioski po rejestracji należy wydrukować, podpisać i złożyć w CKiSOS na ul. Uniwersyteckiej 3 (pokoje 309 i 312) w godzinach pracy działu.
Opublikowano: 22 sierpnia 2025
Dziewczyna w okularach na tle ściany

Stypendium dla osób niepełnosprawnych

Student w pierwszej kolejności powinien zgłosić się do Centrum Wsparcia i Dostępności UŁ przy ul. Pomorskiej 152 w celu zarejestrowania posiadanego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (lub innego dokumentu wymienionego w RŚS w paragrafie 25). Następnie po zarejestrowaniu dokumentów Student uzyska dostęp do złożenia wniosku przez USOSweb. Wniosek należy złożyć w CKiSOS do 31.10.2025, żeby zachować pełne 9 stawek stypendium. W przypadku złożenia wniosku w innym miesiącu, Komisja może przyznać świadczenie od miesiąca, w którym wpłynął wniosek. Do wniosku nie wymagamy kopii orzeczenia.

Zapomoga

Student może otrzymać zapomogę losową maksymalnie 2 razy w roku akademickim. Wniosek należy zarejestrować, wydrukować i podpisany z kompletem dokumentów złożyć w CKiSOS maksymalnie w ciągu 3 miesięcy od dnia powstania okoliczności losowej. Sytuację opisaną we wniosku należy udokumentować. Przykładowo-jeśli zapomoga ma być przyznana z powodu choroby studenta, należy przedstawić np. wypis ze szpitala, zaświadczenie od lekarza, potwierdzenie leczenia prywatnego, rachunki/faktury imienne za wizyty/rehabilitację/zakup leków w aptece, zwolnienie lekarskie itp.

Katedra Informatologii i Bibliologii
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Pomorska 171/173, pok. 4.49
90-236 Łódź

informatologia@uni.lodz.pl
tel. 42 635 69 12

 

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR