Najczęściej wyszukiwane:

Katedra Informatologii i Bibliologii

Synchroniczne i asynchroniczne metody dydaktyczne w nauczaniu hybrydowym przy wykorzystaniu narzędzi Moodle i Office

Synchroniczne i asynchroniczne metody dydaktyczne w nauczaniu hybrydowym przy wykorzystaniu narzędzi Moodle i Office. Kurs ma na celu udoskonalenie synchronicznych i asynchronicznych metod dydaktycznych stosowanych przez Nauczycieli Akademickich. Podczas szkolenia Uczestnicy dowiedzą się, jak tworzyć: - interaktywne prezentacje PowerPoint Live w MS Teams (umożliwienie Uczestnikom spotkania na samodzielne przewijanie slajdów w razie potrzeby, tworzenie prywatnych notatek, wchodzenie w interakcje bez przerywania Prowadzącemu), - opcje asynchroniczne typu: współdzielenie notatek, zadań, komentarzy oraz tworzenie przestrzeni współpracy dla projektów grupowych w narzędziu OneNote, - wybrane aktywności w interakcji H5P Interaktywna treść na platformie Moodle (m.in.: tworzenie tekstowych zdań typu „Przeciągnij i upuść (Drag&drop)”, tworzenie pytań typu prawda/fałsz).
Opublikowano:

Szkolenie w ramach projektu Potęga dydaktyki. 

Dokumenty projektowe i niezbędne informacje dostepne na stronie: https://www.potegadydaktyki.uni.lodz.pl/

Prowadząca: Magdalena Boroń z Centrum Kształcenie i Spraw Osób Studiujących

Szkolenie online MS Teams
Liczba miejsc jest ograniczona - decyduje kolejność zgłoszeń.

Obowiązują zapisy - formularz zapisów

 

 

Data i godziny wydarzenia: 14 maja 2025 (środa) 13:00 - 14:30

Katedra Informatologii i Bibliologii
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Pomorska 171/173, pok. 4.49
90-236 Łódź

informatologia@uni.lodz.pl
tel. 42 635 69 12

 

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR