Najczęściej wyszukiwane:

Katedra Informatologii i Bibliologii

(szkolenie) Grywalizacja na zajęciach - projektowanie cyklu zajęć jako gry edukacyjnej

Obecni Studenci z pokolenia Z i przyszli Studenci reprezentujący pokolenie Alfa mają coraz większe problemy z koncentracją uwagi, łatwiej się nudzą, a jednocześnie coraz lepiej znają świat gier. Na drodze poszukiwania skutecznych sposobów pozytywnego motywowania i angażowania Studentów może przyjść z pomocą grywalizacja, zwłaszcza jeśli połączymy ją z elementami symulacji społecznej. W trakcie tego szkolenia zastanowimy się wspólnie, jak zaprojektować grę dla Studentów, o jakich założeniach pamiętać, jak dobrać temat gry i wpleść ją w tok zajęć, niezależnie od liczby spotkań ze Studentami. Porozmawiamy również o korzyściach i zagrożeniach, jakie są z nią związane, metodach weryfikacji postępów Studentów, a także o tym, jak przekonać, czasem początkowo sceptycznych, Studentów do udziału w grze. Jeśli bowiem można spowodować, że Studenci będą odczuwali większą motywację do udziału w zajęciach i rywalizowali o podnoszenie poziomu swojej wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, warto podjąć próbę wdrażania grywalizacji.
Opublikowano:

Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej

Forma szkolenia

stacjonarna

Limit miejsc

12 osób

Miejsce szkolenia

Rektorat II
ul. Uniwersytecka 3
pok. 410 (IV piętro)

Terminy

Data i godziny wydarzenia: 17 stycznia 2024 (środa) 13:00 - 15:00

Katedra Informatologii i Bibliologii
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Pomorska 171/173, pok. 4.49
90-236 Łódź

informatologia@uni.lodz.pl
tel. 42 635 69 12

 

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR