Najczęściej wyszukiwane:

Katedra Informatologii i Bibliologii

(webinar) Nauczanie i ocenianie wzajemne - wartościowe, ale trudne

Wzajemne nauczanie i ocenianie Studentów sprzyjają pogłębionej pracy z informacjami, wzmacniają zaangażowanie intelektualne, a także przygotowują do wykonywania podobnych zadań w środowisku zawodowym i prywatnym. Odpowiadają one również założeniu, że autorytet nie musi być wyłącznie formalny, a rówieśnik potrafi najlepiej zrozumieć perspektywę osoby uczącej się i jednocześnie sam wiele się nauczyć. Jaką formę może przybrać nauczanie wzajemnie i jakie metody oceniania rówieśniczego można wdrożyć? Jaka jest rola Nauczyciela Akademickiego, jeśli to Studenci “podejmują stery” osoby uczącej i oceniającej? Na ile Student może przejąć organizację spotkania dydaktycznego? Jakie korzyści z tej formy nauczania i oceniania mają osoby przekazujące wiedzę, uczące się i oceniające, a co może zyskać Nauczyciel? Co mogą oceniać Studenci obserwując innych? Dlaczego Studenci mają opory wcielając się w rolę Nauczyciela i jak ten opór pokonać? Nad tymi pytaniami pochylimy się w czasie webinaru.
Opublikowano:

Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej.

Forma szkolenia

online - MS Teams

Terminy

 

Data i godziny wydarzenia: 17 grudnia 2024 (wtorek) 13:00 - 14:15

Katedra Informatologii i Bibliologii
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Pomorska 171/173, pok. 4.49
90-236 Łódź

informatologia@uni.lodz.pl
tel. 42 635 69 12

 

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR