Najczęściej wyszukiwane:

Katedra Informatologii i Bibliologii

(webinar) Storytelling w prowadzeniu zajęć - już nie nowy, ale wciąż trudny

Umiejętność stosowania storytellingu na zajęciach nadaje barwę i rytm wystąpieniom Nauczyciela Akademickiego, ale także może przyczynić się do zwiększenia zainteresowania Studentów i ich chęci pomocy bohaterom opowieści. Stosowanie fabuły i tego typu historii jest z pewnością potrzebne, ale chociaż nie jest rozwiązaniem nowym, wciąż stwarza wiele wyzwań. Jaką fabułę wybrać? Kogo uczynić bohaterem spotkania lub cyklu zajęć? Czy posługiwać się historiami autentycznymi, baśniowymi, filmowymi czy zupełnie wymyślonymi? Czy fabuła musi dokładnie odnosić się do treści zajęć? A może wystarczy stworzenie postaci, która pociągnie Studentów za sobą? Poszukajmy wspólnie inspiracji do storytellingu w edukacji osób dorosłych.
Opublikowano:

Szkolenie organizowane przez Zespół Doskonałości Dydaktycznej z Centrum Rekrutacji i Doskonałości Dydaktycznej

Forma szkolenia

online - MS Teams

Terminy

 

 

 

Data i godziny wydarzenia: 12 września 2024 (czwartek) 13:00 - 14:15

Katedra Informatologii i Bibliologii
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Pomorska 171/173, pok. 4.49
90-236 Łódź

informatologia@uni.lodz.pl
tel. 42 635 69 12

 

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR