Współpraca międzypokoleniowa, nowoczesne technologie, adaptacja przestrzeni publicznych jako gówne obszary wyzwań
Różnorodność tematów stanowiących wyzwania dla dzisiejszego świata i współżycia społecznego pozwoliła zespołom zastosować szeroki wachlarz podejść i interpretacji, a także dała możliwość kreatywnego podjęcia próby stworzenia rozwiązań i innowacyjnych koncepcji. Tematy podejmowane przez interdyscyplinarne zespoły to m.in. współpraca międzypokoleniowa, nowoczesne technologie, adaptacja przestrzeni publicznych, a także sztuczna inteligencja czy kreatywność. Stworzenie unikatowych rozwiązań to odpowiedź na wyzwania zrównoważonego rozwoju i transformacji cyfrowej.
Rywalizacja, kompetencje i spojrzenie w przyszłość
Ideathon UniLodz to festiwal kreatywności, to rywalizacja, ale także okazja do zdobycia unikalnych kompetencji, networkingu i nawiązania cennych kontaktów z potencjalnymi pracodawcami. Połączenie sił, wykorzystanie efektu synergii oraz korzystanie z doświadczeń mentorów to najlepsze sposoby nie tylko na tworzenie kreatywnych i potrzebnych światu rozwiązań, ale także przejaw aktywnej postawy w dążeniu do tworzenia lepszej przyszłości. Dzięki zaangażowaniu Partnerów wydarzenia oraz intensywnej pracy wszystkich zespołów wszystkie te założenia zostały spełnione.
Partnerami strategicznymi tegorocznej edycji wydarzenia byli: ABB, Nordea, Commerzbank, JTI i PGF zaś Partnerem wspierającym Urząd Miasta Łodzi.
Unikalne kompetencje, praca zespołowa i networking
Ideathon UniLodz to festiwal kreatywności, to rywalizacja, ale także okazja do zdobycia unikalnych kompetencji, networkingu i nawiązania cennych kontaktów z potencjalnymi pracodawcami. Dziękujemy wszystkim za udział i zaangażowanie! Jesteśmy przekonani, że tylko łącząc siły możemy stworzyć lepszą przyszłość!
III miejsce osiągnął zespół w składzie:
Eryk Szymański
Amelia Boruszak
Julia Jakubowska
Piotr Jabłoński
Sofiia Fedoriuk
Ernest Caban
Wyzwanie: Jak Miasto Łódź może wspierać przedsiębiorczość akademicką?
Autor: Urząd Miasta Łodzi
II miejsce wypracowali:
Piotr Kacperek
Ewelina Pilatowicz
Bartosz Bar
Patrick Schröder
Jakub Kowalewski
Kacper Wieczorek
Wyzwanie: W jaki sposób firma z branży tytoniowej, silnie regulowanej, może budować markę atrakcyjnego pracodawcy?
Autor: JTI
I miejsce i najwyższy stopień podium wywalczył zespół w składzie:
Patrycja Olczak
Zofia Nyka
Alan Bieliński
Alicja Muszyńska
Melania Janicka
Jakub Talczewski
Wyzwanie: Jak firma z branży farmaceutycznej może lepiej monitorować i raportować zrównoważony rozwój swoich dostawców?
Autor: Polska Grupa Farmaceutyczna