Korzyści:
- wzmocnienie się w roli lidera_liderki w rzeczywistości akademickiej;
- zwiększenie wiedzy i świadomości odnośnie mechanizmów psychologicznych zachodzących w trakcie egzekwowania, w tym przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej (zwłaszcza tej krytycznej);
- poznanie i przećwiczenie praktycznych sposobów i narzędzi na przekazywanie informacji zwrotnej;
- rozwój osobisty;
- wymiana doświadczeń z innymi pracownikami UŁ.
Program:
- dlaczego tak trudno dawać konstruktywny feedback;
- opory nadawcy przed daniem krytycznej informacji zwrotnej;
- trudne reakcje innych na krytyczny feedback – jak radzić sobie ze złością i oporem współpracowników_współpracowniczek;
- pułapki i błędy związane z feedbackiem – jak unikać barier komunikacyjnych;
- feedback w duchu „Radykalnej Szczerości” – jak nie wpadać w rujnującą empatię i nieprzyjemną agresję;
- podstawy dobrego feedbacku: komunikat Ty versus Komunikat Ja/model FUKO jako punkt wyjścia pod wzmacniającą i krytyczną informację zwrotną/ budowanie gruntu pod odbiór krytycznej informacji zwrotnej/ radzenie sobie z emocjami rozmówcy podczas trudnych informacji zwrotnych.
Czas trwania szkolenia: 7 godzin
Forma szkolenia: stacjonarne
Prowadzący: Mateusz Hauk
Miejsce: Instytut Psychologii UŁ