Czy sformułowanie za 10 dziesiąta oznacza również wliczanie niepełnej minuty?
Proszę o informację odnośnie podawani godzin. Przykładowo za 10 godzina 12 rozumie się, że za 10 minut będzie godzina 12. Tyle, że wcale nie musi tak być, ponieważ upłynęły sekundy, które spowodowały,…
pyszny
Pyszny człowiek, pyszny obiad.
Czy to jest to samo słowo, które nabrało różnych znaczeń, czy są to różne słowa, które upodobniły się do siebie?
Konkurs Science Hub UniLodz - edycja IEEF
Już jutro - 20 sierpnia 2025r. rozpocznie się nabór zgłoszeń do konkursu w ramach Science Hub - edycja IEEF. Aplikować będzie można do 3 października 2025r. Szczegółowy harmonogram znajduje się w…
(webinar) Jak skłaniać Studentów do głębokiej pracy z informacjami?
Przyswajanie informacji w sposób bezpośredni i bezrefleksyjny nie sprzyja długotrwałemu zapamiętywaniu i prawdziwemu uczeniu się. Powoduje rozczarowanie Nauczyciela postawą Studenta, a także może…
dr Adrianna Wajman-Brzostowska
Wydział Filologiczny UŁ
Dziedzina nauk humanistycznych > Dyscyplina językoznawstwo
Skuteczne metody i narzędzia dydaktyczne. Metody problemowe
Szkolenie dla Nauczycieli Akademickich w ramach realizacji oferty Uniwersytetu Łódzkiego (umowa nr MEiN/2022/DIR/2864) w ramach projektu pn. „Doskonałość dydaktyczna uczelni” współfinansowanego przez…
(webinar) Beethoven i Keller byliby dumni: dostępność cyfrowa na Uniwersytecie Łódzkim
Nieee, w trakcie szkolenia nie pojawią się hologramy Ludwiga van Beethovena (osoby głuchej) czy Helen Keller (osoby niewidomej), nie będziemy także zajmować się ich biografią, ale… wyobraź sobie, że…
Absolwent VIP
Uniwersytet Łódzki od 2013 r. realizuje program Absolwent VIP, skierowany do najwybitniejszych wychowanków Uczelni – grona ekspertów, ludzi sukcesu, osobistości.
(webinar) Czy umiem skutecznie uczyć innych?
Szeroka wiedza i rozwinięte umiejętności Nauczyciela dają mu oczywiście konieczne, ale nie w pełni wystarczające predyspozycje do skutecznego uczenia innych. Aby nauczanie innych rzeczywiście…
Specjalista do spraw budowania marki pracodawcy (Employer Branmding)
Podstawowe informacje:
Specjalista do spraw budowania marki pracodawcy kreuje spójny i korzystny wizerunek organizacji. Buduje dobre i trwałe relacje z otoczeniem zewnętrznym, na przykład z mediami,…
