Najczęściej wyszukiwane:

Katedra Informatologii i Bibliologii

uł

historycznofilozoficzny czy historyczno-filozoficzny?

Szanowni Państwo,

 

uprzejmie proszę o rozwianie moich wątpliwości dotyczących zapisu słów teoretycznofilozoficzny i historycznofilozoficzny. Czy powinnam zapisać je z dywizem?

 

Z góry serdecznie…

uł

pisownia: masażysta-fizjoterapeuta

Witam!

Jak poprawnie powinnam zapisać nazwę zawodu: masażysta fizjoterapeuta czy masażysta-fizjoterapeuta?

 

Pozdrawiam,

Anna K.

 

 

WNOW

liczba a ilość

Dzień dobry,

Mam pytanie.

Jak powiedzieć liczba zestawów książek czy ilość zestawów ksiażek?

pozdrawiam,

Piotr Węgrzyński

UL

przymiotnik od nazwy miejscowej Palma

Dzień dobry,

jak będzie brzmiał przymiotnik od nazwy Palma (stolica Majorki)? Palmeński?

Pozdrawiam serdecznie

Berenika

UL

nauka liter

jestem autorka programu TV dla dzieci. Prezentujemy w nim -uczymy liter i pokazujemy wyrazy rozpoczynające się na dana literę. Przy literze N użyłam wyrazów niebo , nici. zarzucono mi ,że są to złe…

UL

zwroty adresatywne

Szanowni Państwo,

 

Piszę do Państwa z Muzeum Plakatu w Wilanowie.

Obecnie przygotowujemy oficjalne pismo w sprawie współpracy międzyinstytucjonalnej i mamy problem z nagłówkiem.

 

Adresatem listu…

(webinar) Wyzwania w edukacji – jak je stawiać i dlaczego warto przełamywać opór?

Wyzwania związane z procesem uczenia się są ważne dla rozwoju Studentów (zarówno w sferze edukacyjnej, jak i w przyszłości zawodowej), ale zarówno Studenci, jak i Nauczyciele podchodzą do nich…

Wprowadzenie do groznawstwa

Wprowadzenie do groznawstwa, pod red. Katarzyna Prajzner

Publikacja stanowi pierwszy na polskim rynku podręcznik o charakterze wprowadzenia do groznawstwa. Składa się z dwóch części. Pierwsza jest prezentacją wybranych, najważniejszych kategorii…

Katedra Informatologii i Bibliologii
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Pomorska 171/173, pok. 4.49
90-236 Łódź

informatologia@uni.lodz.pl
tel. 42 635 69 12

 

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR