Najczęściej wyszukiwane:

Katedra Informatologii i Bibliologii

maxi

Maxisafe2020 firmy Thermo Scientific

Komora II klasy bezpieczeństwa wyposażona w filtry HEPA, lampę UV i palnik gazowy uruchamiany zbliżeniowo; potrójna filtracja zapewnia bezpieczeństwo podczas pracy ze związkami cytotoksycznymi. Komora…

portret

dr Marek Molenda

Wydział Filologiczny

dziedzina: nauki humanistyczne > dyscyplina: językoznawstwo

 

UL

analiza fonetyczna

Jak zapisać wyraz makaron fonetycznie i scharakteryzować głoski :nagłosową i przedostatni ą.? Jak zapisać zdanie w wymowie asynchroniczna K-P : Białą wstęgę wymienili na róg jelenia. Które to zgłoski…

UL

dywagacja

co znaczy dywagacja?

UL

Skąd się wzięło wyrażenie „osoby trzecie”?

Szanowni Państwo,

zwracam się z uprzejmą prośbą o wyjaśnienie etymologii określenia” osoby trzecie”.

Czy dobrze rozumiem?

Mianowicie:

np. jeśli chodzi o jakiś stosunek, relację, to jest jasne,…

dr Edyta Żmurkow

dr Edyta Żmurkow

Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny UŁ

Dziedzina nauk społecznych > Dyscyplina nauki socjologiczne

Marcin Świsłowski

Marcin Świsłowski

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, rozpoczął swoją karierę zawodową w międzynarodowych korporacjach tuż po ukończeniu studiów. Następnie powrócił do rodzinnego miasta, gdzie założył i…

(webinar) Wpływ projektowania zajęć na wykorzystanie potencjału pamięci Studentów

Utrwalanie informacji w pamięci oraz nabywanie umiejętności ich teoretycznego i praktycznego wykorzystania nie jest łatwe, biorąc pod uwagę zarówno przeciążenie informacyjne, wielość obowiązków, jak i…

Julia Szczecińska - młoda kobieta w czarnej bluzce

Julia Szczecińska

Cześć! Mam na imię Jula i jestem na trzecim roku Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Pasjonuję się muzyką, fotografią, szkoleniami oraz neurodydaktyką.

Katedra Informatologii i Bibliologii
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Pomorska 171/173, pok. 4.49
90-236 Łódź

informatologia@uni.lodz.pl
tel. 42 635 69 12

 

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR