Najczęściej wyszukiwane:

Katedra Informatologii i Bibliologii

Planowanie zajęć i materiałów dydaktycznych odpowiadających efektom uczenia się

Praca z sylabusem zajęć nie jest łatwa – z jednej strony, wyzwanie stanowi jego zbudowanie lub zmodyfikowanie, a z drugiej strony przygotowanie takich zajęć, które rzeczywiście pozwolą osiągnąć…

Kategoria: Uniwersytet
Ewa Boryczka

dr Ewa Boryczka

Dr Ewa Boryczka prowadzi zajęcia dla studentów kierunku Gospodarka przestrzenna na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego.Praca z ludźmi to moja pasja i lubię dzielić się swoją…

Kategoria: Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny
wpia

szybko działający czy szybkodziałający nawóz?

Dzień dobry. Mam pytanie dotyczące pisowni wyrażeń typu „długodziałający”, „szybkodziałający”, „wolnodziałający”. Opracowania zalecają pisownię…

Kategoria: Wydział Filologiczny
UL

gwarowe konstrukcje: pytałem się za niego, pytałem się za czymś

Witam. W kręgach wiejskich spotkałem się z określeniem: pytałem się za niego, pytałem się za czymś (zamiast o niego, o coś). Czy jest to jakaś forma regionalizmu, archaizmu czy forma niepoprawna?…

Kategoria: Wydział Filologiczny

Rejestracja na zajęcia fakultatywne - III rok st. stacj. I st.

W dniach 16-18 lutego odbędzie się rejestracja na zajęcia fakultatywne na III roku studiów licencjackich. Rejestracja odbędzie się przez system USOS. Rozpocznie się 16 lutego o godz. 19:00 i zakończy…

Kategoria: Wydział Filologiczny
UL

’staropolszczyzna’ – zrost czy złożenie?

Wyraz ”staropolszczyzna” to zwrot czy złożenie?

Kategoria: Wydział Filologiczny
UL

zastosowanie „tak” i „taki”

Dzień dobry,czy jest jakaś reguła, która jasno mówi, kiedy stosujemy „tak” i „taki”? Na przykład:Powrót był taki trudny.Powrót był tak trudny.Są to wykładniki stopnia i gradacji, ale bardzo…

Kategoria: Wydział Filologiczny
UL

przynajmniej a co najmniej

Dzień dobry,Piszę z zapytaniem co do dwóch modulantów a dokładniej chodzi o „przynajmniej” oraz „co najmniej”. Czy oba te modulanty mają te samo znaczenie czy też nie ? Czy powiedzenie ze „co…

Kategoria: Wydział Filologiczny

(webinar) Storytelling w prowadzeniu zajęć - już nie nowy, ale wciąż trudny

Umiejętność stosowania storytellingu na zajęciach nadaje barwę i rytm wystąpieniom Nauczyciela Akademickiego, ale także może przyczynić się do zwiększenia zainteresowania Studentów i ich chęci pomocy…

Kategoria: Uniwersytet
Natalia Cejnóg

Natalia Cejnóg

Fotografka i aktywna harcerka. Z sześcioma latami doświadczenia w marketingu łączy strategiczne myślenie z twórczym spojrzeniem zza obiektywu. Prowadziła działania marketingowe dla wielu wydarzeń i…

Kategoria: Uniwersytet

Katedra Informatologii i Bibliologii
Uniwersytetu Łódzkiego

ul. Pomorska 171/173, pok. 4.49
90-236 Łódź

informatologia@uni.lodz.pl
tel. 42 635 69 12

 

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR